GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI

24.06.2026
6
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI

Giresun Belediyesi, kent genelinde ulaşım güvenliğini artırmak amacıyla asfalt sezonunu başlattı. Sezonun ilk çalışması kapsamında ise, Teyyaredüzü Mahallesi Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde yenileme çalışmaları başladı.

Belediye Başkanı Fuat Köse’nin talimatı sonrası Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar çerçevesinde, kullanım ömrünü tamamlayan ve ulaşımı sorunlu hale getiren mevcut asfaltın söküm işlemlerine başlandı.

Şehrin en büyük mahallesinin en hareketli caddesi konumunda bulunan Şehit Tuğgeneral Bahtiyar Aydın Caddesi’nde eski asfalt tabakasının kaldırılmasının ardından zeminde gerekli iyileştirme ve düzenlemeler yapıldıktan sonra, cadde modern ve dayanıklı sıcak asfaltla kaplanacak.

KÖSE: “HALKIMIZIN MEMNUNİYETİ BİZİM EN BÜYÜK ÖLÇÜMÜZDÜR”

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse ise yaptığı açıklamada, şehir genelinde planlanan asfalt programı doğrultusunda birçok cadde ve sokakta bakım, onarım ve yenileme çalışmalarının devam edeceğini söyledi.

Başkan Köse: “Amacımız, vatandaşlarımızın günlük yaşamlarını kolaylaştırmak ve şehrimizin yollarını daha iyi hale getirmek. Planlanan program çerçevesinde tüm mahallelerimize eşit hizmet ulaştıracağız. Çalışmalarımız daha fazla sorunlu gözüken yerlerden başlayarak yaz boyunca devam edecek. Halkımızdan gelen şikayetleri değerlendiriyoruz ve müdahale edilmesi gereken bölgeleri biliyoruz. Halkımızın memnuniyeti bizim en büyük ölçümüzdür” şeklinde konuştu.