Bizi Arayın 444 4 028

Sosyal Medyada Biz}

HACI HÜSEYİN ÇEŞMESİ

HACI HÜSEYİN ÇEŞMESİ

Üzerinde yer alan kitabeye göre 1898 yılında Hattatzade Hacı Ömer Ağa tarafından yaptırılmıştır. Çeşmenin ilk yapıldığı yıllarda günümüzde Taşbaşı Parkı olarak bilinen yerde bulunan Selimiye Camisinin bahçesinde yer almaktayken, bu caminin yapılması ile şimdiki yerine taşınmıştır.

HACI HUSEYIN FOUNTAIN

According to the inscription on it was built by Hattatzade Hacı Ömer Ağa in 1898. While the fountain was first built in the garden of the Selimiye Mosque, which is now known as Taşbaşı Park, it was moved to its present location with the construction of this mosque.

HACI HÜSEYİN BRUNNEN

Der Inschrift zufolge wurde es 1898 von Hattatzade Hacı Ömer Ağa erbaut. Während der Brunnen zum ersten Mal im Garten der Selimiye-Moschee errichtet wurde, die heute als Taşbaşı-Park bekannt ist, wurde er mit dem Bau dieser Moschee an seinen heutigen Standort verlegt.

Fotoğrafları:

haci-huseyin-cesmesi-001

haci-huseyin-cesmesi-002

haci-huseyin-cesmesi-003

09 Eylül 2019
146 kez görüntülendi